Gauw weer thuis - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Angelike - WaarBenJij.nu Gauw weer thuis - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Angelike - WaarBenJij.nu

Gauw weer thuis

Door: Angelike

Blijf op de hoogte en volg Angelike

01 Maart 2012 | Ecuador, Guayaquil

Zo mijn laatste dag hier, nu in Guayaquil. Het is zwaar bewolkt en af en toe regen.
Vandaag mijn koffers uit en weer ingepakt om van het zooitje ongeregeld weer iets toonbaars te maken, voor het geval ik mijn koffers moet openen. Maar ook om mijn pas en ticket eruit te vissen.

Verder ben ik onderhand verslaafd aan hartenjagen op mijn Pctje want het internet valt weer regelmatig uit met alle ellende van dien. Maar rustig op bed liggen computteren is beslist geen slechte bezigheid. Guayaquil heb ik onderhand wel gezien.

Alleen wat wezen eten vandaag. De voor ons westerlingen idiote gewoonte om vooral 's morgens vroeg een flinke warme maaltijd en tussen de middag een nog flinkere te nuttigen?!? En 's avonds rond zessen wanneer ik trek krijg is zowat alles gesloten. Je moet dus altijd wat reserve proviant bij je hebben. Crackers, chips, chocolademelk en fruit. Zal blij zijn als ik thuis weer mijn groentehap kan eten! Maar het lekkere zongerijpte fruit zal ik missen...!

Lieve mensen tot gauw in een land waar hopelijk gauw de lente doorbreekt.
Lieve groeten,
Angelike

• 02 Maart 2012 - 09:25

Inge :

Hoi Angelike,

Het was leuk steeds je verslagen te lezen. Een hele goede terugreis gewenst en straks genieten van het oma-schap!!

we zien elkaar weer ergens in mei!

groet Inge

• 08 Maart 2012 - 15:07

Marja Bakker:

Hallo Angelike, Als je dit leest ben je waarschijnlijk weer in ons natte koude kikkerland. Er is zicht op zachter weer, maar mijn Nienke (die net terug is uit Ghana) vindt het hier nog erg koud.
    Met de MOV gaat het goed. Kijk maar eens op de site van de vastenaktie en als naam movgroep eusebius. We staan op een poster ! Als je nu een mooie foto heb voor (volgend Jaar) de vastenaktie kun je die ook proberen te plaatsen. En heb je ook een mooie poster.
    Welkom thuis.
    Marja Bakker