Het is weer zover - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Angelike - WaarBenJij.nu Het is weer zover - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Angelike - WaarBenJij.nu

Het is weer zover

Door: Angelike

Blijf op de hoogte en volg Angelike

02 Januari 2015 | Nederland, Arnhem

In januari vertrek ik weer om onze projecten voor ouderen en gehandicapten te bezoeken. We zijn best benieuwd hoe de situatie daar nu is; Er is een nieuwe burgemeester gekozen, is hij ook zo betrokken bij de bevolking? Is de nieuwe boulevard nu af in Puerto Lopéz etc.etc.
En vooral hoe gaat het met de mensen daar...?

  • 02 Januari 2015 - 20:16

    Willemien :

    Gelukkig nieuwjaar Angelike,

    Leuk dat ik je reis weer kan volgen. Ik mis wel de contacten met allen. Eindelijk kan ik mijn draai vinden.

    Ik wens je een goede reis en dat je de contacten met de mensen daar weer naar tevredenheid verloopt.

  • 08 Januari 2015 - 21:36

    Anneke Hermsen:

    Angelike,
    Een goed 2015 toegewenst, en veel goeds voor Ecuador. Ik volg je verhalen en hoop dat je wat kunt doen voor de mensen daar. Ook een groet voor Jan en tot horens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angelike

Actief sinds 01 Sept. 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 31591

Voorgaande reizen:

08 Januari 2015 - 31 Maart 2015

2015 Naar Ecuador voor St. Inti Huasi

03 Januari 2014 - 14 Februari 2014

In Ecuador voor St. Inti Huasi

04 Januari 2012 - 02 Maart 2012

St. Inti Huasi

15 September 2010 - 10 November 2010

Mijn vijfde reis naar Ecuador

Landen bezocht: