Quito de hoofdstad - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Angelike - WaarBenJij.nu Quito de hoofdstad - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Angelike - WaarBenJij.nu

Quito de hoofdstad

Blijf op de hoogte en volg Angelike

06 Februari 2015 | Ecuador, Quito

Quito, Vrijdag 6 februari 2015
Zo vandaag in de hoofdstad aangekomen. We kregen te horen dat ik niet bij de diploma-uitreiking aanwezig kon zijn. Alleen eigen familie, Patricia en Leandro mogen mee anders zou het te druk worden. Jammer ik had het graag eens mee willen maken. Maar nu ben ik dus in de hoogste hoofdstad aangekomen en dat merk je meteen. Ik hoef gelukkig geen trappen te lopen maar even drinkwater halen wat huizen verder naar beneden en vooral weer terug, maken al dat je adem tekort komt. Vandaag eerst maar even rustig aan doen. Het zal wel weer wennen... én... ik heb hier weer internet!
Daar kan ik nu grif gebruik van maken om mijn site bij te werken.
Groetjes,
Angelike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angelike

Actief sinds 01 Sept. 2010
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 31610

Voorgaande reizen:

08 Januari 2015 - 31 Maart 2015

2015 Naar Ecuador voor St. Inti Huasi

03 Januari 2014 - 14 Februari 2014

In Ecuador voor St. Inti Huasi

04 Januari 2012 - 02 Maart 2012

St. Inti Huasi

15 September 2010 - 10 November 2010

Mijn vijfde reis naar Ecuador

Landen bezocht: